Måndag 25/8

Idag har det vart ganska tråkigt.
Upp helt jävla sjukt tidigt! 6.00! Ute o åkte 7.00, och 7.44 va ja i Uppsala och nån gång därefter hamna ja på GUC, för o ha Datakunskap i en halv evighet. De va ganska tråkigt.. Fast iof. Att suuurfa och va inne på msn hade ja inget emot :)
Men de enda vi lärde oss var att göra en ny mapp.. Wooow!

Sen hade vi lunch och ja va faktiskt jätte hungrig så de va lagom klockan 10.45 som ja trodde skulle vara så tidigt men de funka utmärkt :)

Och efter lunch va de Matte.  TRÅK.. Men typ halva lektionen gick åt att lärarn (Va hon nu heter) öppnade o stängde dörrar, medans vi (Jag Jennifer o Jacob) räknade ner minutrarna.

Sen va de dags för Mediekunskap och då skulle vi ha Foto :) Jippie tyckte jag! Men usch o fy o blä va tråkigt de va egentligen. Kunde ju allt han sa O.o Och sen fota med några jävla leksakskameror! Som knappt funka för att den hade LITE mykke problem med kontrasten. Men ja de blev väl bra till slut. Men en sak vet ja säkert.. Min bebis ska med nästa vecka <3<3<3 Va tvungen o bara hålla i den när ja kom hem idag!

Och ja sen medieproduktion men de e ju samma sak som mediekunksap!
Vi skulle iallafall ut o fota. Först va de att man skulle fota porträtt, 1 liggande o 1 stånde (Svårt va?)
Och sen motljus med blixt/utan blixt,  och ja ja kommer inte ens ihåg resten men de va iallafall inte så svårt. Typ halva klassen ska ju typ välja foto i 2:an så ja känner lite konkurrens där O.o

Sen hade ja bråttombråttombråttom till mitt tåg. Vi vänta på 6:an som bestämde sig för å komma lååååååångt efter 7:an inte så smart. Men ja tror inte de spela någon roll av vilken av bussarna vi tog. Ja bestämde mig iallafall för att gå av vid Vaksalatorg o springa därifrån för o hinna med 13 över tåget. Men usch! 30 sekunder tidigare o jag hade hunnit! Precis när ja sprungit över första spåret och var precis på perrongen som tåget stod på. Så hör man de där underbara ljudet av upptåget som rullar iväg.. JIPPIE.. Bara o vänta en halvtimme på nästa. JIPPIE.
Köpte en mini meal. MUMS! Och sen gick ja på de massa sena tåget. Och de hjälper ju inte mig att de va sent liksom. Eftersom ja skulle på träning. Men jaja tänkte ja. Och så kommer ja till Arlanda 10 över. Jippie träningen börjar om 20 min. Mamma hämtade mig o hade fixat mckor o så ifall ja skulle på träningen men ja bestämde mig för o skita i den.
Nu har ja vart uppe alldeles för länge och ja e bajstrött. Så nu ska ja duscha o sova!
NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0