Nostalgi

Sommar. Sommarlov.

Mitt sommarlov har spenderats på alla platser utom hemma. Jag har varit i Idre, i Sälen, I finland, I skövde, Ja ni fattar. Nu har ja fått vara hemma. I 2 dagar. Och idag måste ja packa. För att åka till Dalarna imorn. Ja har inte ens packat upp.  I Dalarna ska ja representera Uppland. Ja hoppas de ska gå bra. Vill gärna vara i toppform till 25-Manna och Halikko (tävlingar). Men den där toppformen. De är nog ett sinnestillstånd jag inte kan vara i.
Men nog om de.

Nostalgi. Idag har jag och min lillebror plockat blåbär. Och nu är mina fingrar blåa. Nostalgi.
Ja vill baka. Men på den punkten är inte jag den bästa. Ja tänker blåbärsmuffins eller blåbärspaj. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0