Party-Outfit

Ikväll ere partyparty hos min kärakärakära klass <3<3<3<3<3<3 Eller ja hemma hos Jon. I herrhagen. O.o
Ja har ingen aning om vart de e men de ska ta 17 min me bussen iallafall :)
De ska bli grymt kul :D

(HAHA TJI FICK NI. VAD HAR NI ATT SÄGA NU VA?)

Men hur som helst så e min klass underbar <3 Älska :D

Första veckan i skolan är superb!  Längtar nästan tillbaka ;) Eller jo de gör ja :D MASSA! :D
Vi i min klass har redan hunnit hitta varandra.. Vi har tom. haft speed-dating :)
Och ja.. Måndag är en långlånglång o stressig dag :( Men de ska nog gå bra :)

Nu ska ja hitta mig en party-outfit!
Häääj

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja våran klass äger! :D <3

Är du hemma nu? För det är jag. :) Nu loggade Jon in på msn. Alltså den som vi kallar för Jon och egentligen inte heter det. Ska jag skryta? Nej, jag skojade bara. Klart jag ska liksom. ;)

Förresten så var speed-datingen härlig. Synd att den var på engelska bara, jag orkade fasiken inte snacka på ett annat språk. xD Men men. Gud vad jag babblar. Men det är kul. Nej nu ska jag fortsätta läsa alla jädrans bloggar. xD Gonatt! :) Eller nåt.. Hoppas på party party igen. Och att fler kommer då! :D

2008-08-23 @ 23:21:47
URL: http://jennifaj.blogg.se/
Postat av: Jennifer

svar: Haha, nej det gjorde jag inte. :P Jag sa bara dom som gick vår klass vettu. ;) Hans kompis gör ju liksom inte det. xD

2008-08-24 @ 15:18:28
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0