She aimed to please.

Imorn börjar jag i gymnasiet. Jippie *not*. Har listat ut att ja går i klass MP1G. Bara de är obra. Schemat är inte de bästa heller. Samma klass som ( http://jennifaj.blogg.se/ ) iallafall..  De e najs :D
Nu har ja glömt bort va ja skulle skriva här O.o

Jaja då blir en massa vanligt babbel då.. ENJOY

Min nyinköpta kalender är ifylld. I många fina färger :) Men idag när ja kände mig kreativ och skulle måla in mitt schema. Så går klockslagen bara till 16.00! Som om kalender vill håna mig rakt i ansiktet bara för att ja går till klockan 17 om dagarna. Och tji fick jag. Ett gapskratt rakt i ansiktet. Min kalender och jag är på olika våglängder just nu. Han ska få stanna hemma imorn. Tji fick han.

Idag har jag (!!) redigerat bilder. Och dom blir faktiskt bättre! Imorn kan ni (ehum du Jennifer) kanske få se några från blåbärsplocket!

Jag återkommer om skoldagen imorn :) Medans ni så snällt väntar på de kan ja bjuda på en alldeles underbar låt!
Eller nej de kan ja inte för antingen kan inte ja följa instruktioner eller så e de någe fel.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha, Frida i bråk med sin kalender. xD Ja du, jag vill se those pics minsann! ;)

2008-08-19 @ 18:41:28
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0