Skola.

Ja precis som alla andra så ska ja nu skriva om skoldagen.
Började med att få skjuts till Arlanda, träffade på Johannes där :) De va kul. :)
Sen tog ja tåget med honom och sen lämnade ja honom vid hans busshållplats i Uppsala. Och själv gick jag till Röntgenveckan. :) Ni vet, mässan på Uppsala konsert och kongress? Min mamma skulle vara där och lla vet ju vad som innebär med mässa; GODIS!!
Så ja plocka på mig lite allt möjligt :) Sen träffa man Nöttifer  :D
Tog knökfull buss till skolan och gick till Medikunskaps (Grafisk kommunikation) lektionen.
LUNCH
Gick tillbaks till samma lektion efter lunchen och då skulle vi göra 2 annonser :) Riktigt roligt! Och riktigt dampigt! Blev typ galen när de inte funka O.o
Men de gick bra iallafall.. Gunnar sa till mig att ja var bra :) Kommer inte ihåg ordagrant va han sa men typ, Att ja hade bra känsla för de. :)

Sen gick Jennifer o ja mot bussen för o smyga in på röntgenveckan, de sluta inte så bra. Vi komm inte in. Dumma vakt, och han släppte in mig imorse O.o Men ja fick ringa ut mamma så hoon kunde prata vett i vakten o då kom vi in ;)

Plocka godis och typ världens goaste muffin (Ser den ut o vara iallafall) Har inte ätit den än O.o

Sen drog ja hemåt. SLUT

When you love someone and it goes to waste
Could it be worse?

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what your worth

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja jag hörde vad han sa till dig! :D Någonting i stil med att du har känsla för sånt där, precis som du sa ;) Duktigt :)



"When you're too in love to let it go" = världens finaste mening.. <3 Jag lyssnar ohälsosamt mycket på den låtern asså. Men men. Och är jag NÖT-jennifer helt plötsligt? :O xD

2008-08-27 @ 19:26:48
URL: http://jennifaj.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Nej. Den är enorm

2008-08-27 @ 19:40:50
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0