tråk

Ja e sjuk och har tråkigt.. Ska nog inte till skolan imorn..

Öppna din inkorg.
Tryck neråt fem gånger.
Öppna sms:et och läs.
Detta är ditt svar på första frågan.
Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?

Haha, okej. XD då väntar jag på dig. :)

Vad säger folk bakom din rygg om dig?
Fjortiz

Vad är din innersta hemlighet?
Haha, grattis frida. XD nej det gjorde ja ju inte. ;) (du får svar på din retoriska fråga ändå!) :P Men måste spara pengar nu! Hejdå. :P

Vad sa dina föräldrar då du föddes?
Jag kommer

Vad säger din bästa vän om dig?
Haha what?

När du är kåt så säger du?
Det tar nog ett tag att komma tillbaka jag måste fixa mat och nån att gå tillbaka...

Vad säger du innan sex?
Awsome :D nu är vi i Rimbo O.o

Och under?
Jupp så går det när man sover :D

Och efter?
Det tar nog ett tag dit tror jag :D

Hur berättar du för någon att du är kär i han/hon?
Jag har en plats till dig :D Och än så länge en plats till Pontus :)

säger du när du får syn på ett spöke?
Du är konstig O.o ;)

 din bästa raggningsreplik?
Jag har pepparkakor XD

När du är arg så säger du oftast:

Nope jag ska fika :D

Om du ska göra slut, så säger du:
Jupp men nu har ja slutat :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha. xD

OKej, mina favoriter:

Vad säger du innan sex?

Awsome :D nu är vi i Rimbo O.o



Hur berättar du för någon att du är kär i han/hon?

Jag har en plats till dig :D Och än så länge en plats till Pontus :) (hahaha xD )



din bästa raggningsreplik?

Jag har pepparkakor XD



När du är arg så säger du oftast:

Nope jag ska fika :D

2008-10-09 @ 18:13:03
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0