27 September.

Inatt hade ja en mardröm.
Vaknade med bultande hjärta och va skit rädd.
Va den handla om tänker ja inte berätta ;)
Men iallafall.. När ja vakna blev ja ju då hur pigg som helst och tyckte att det var dags att gå upp. .Kolla klockan och den var bara halv 7 O.o
Så ja somna om även fast ja var rädd.
Och då drömde ja igen.
Fast denna gång en hur bra dröm som helst! :D Nästan iallafall ;P Bättre har ja haft (A)

Ja har vart ledig nu torsdag fredag och de va rikigt skönt.
Fast nu håller ja på o ruttna här hemma eftersom mitt sociala liv brister.
Fast nu kom ja ju faktiskt på att ja e social. Ja bara bor ALLDELES för långt bort O.o
Men iallafall.. Msn och mobil räddar mig :D
Ångrar iof att ja inte följde me ****** till stan (Stockholm). Stackars liten. (not) De får väl bli en annan gång antar ja.
Imorn ere final också :D
Fast ja e tokförkyld! Jäkla skit. Precis när allt fixat sig med Skol-SM (Efter ****** hjälpt mig med allt) Så ska ja bli sjuk
Ja kan inte prata O.o Har tappat rösten totalt! (Kanske måste stanna hemma tills fredag så ja e frisk till SKol-SM)
De ska faktiskt bli riktigt kul :D

Ja en liten uppdatering iallafall.
Kalaspuss!  :*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh så trevligt, en liten update at least! :D

Jag ska nog försöka dra ur dig vad det var du drömde om din hemlighetsfulla lilla filur! ;)

2008-09-27 @ 19:04:01
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0