Frida är korkad, tom och glad.

Nu har ja vart dålig på o blogga känner ja. men va spelar de för roll :) De e ju inte direkt nån som bryr sig..
 Eller ens läser ^^
jag har... typ massa o skriva.. Men.. Ja.. SÅ kan de gå!
Förra lördagen va ja på NRJ in the park med Jennifer :) De va skit bra :) Musiken, (Pojkarna), och ja.. Sen fanns de äckelpervo människor och rökande idioter som kommit på sina egna knep för att komma längre fram mot scenen. Den gick ut på att blåsa ut röken på såna människor som inte tål rökäckelbajs (Såna som jag). Och när man då börjar hosta så blåser dom ut lite rök till. Och tillslut kommer dom fram för att man antingen flyttar på sig, eller hostar så mykke att dom bara kan putta sig igenom. Snällt va?
Men iallafall.. De va kul :)

Sen den misslyckade fredagen med klassen då.. Den slutade med att Jag, karo, erik, christopher gick runt på stan.
Hade lilka gärna kunnat åka till enköping o vart där med Linnea o Niklas ^^

lördagen gjorde absolut ingenting.. Vilket var planen också. Förutom att lillebroren skulle börja spela musik klockan 8! Hela dagen förstörd >.< Men de ordnar sig nog

Och sen idag då.. Tävling i Järlåsa :)
De gick relativt bra för en gångs skull.. Och ja har kommit på en grej. När ja säger att de går bra.. Då får ja kramar <3
Ja tycker om kramar :D

Snart ere USM också :) Och vet ni vad de betyder! Att ja slipper skolan :) men måste åka till hälsingland en hel helg! >.<
men de blir nog bra :)






PUSS O KRAM :*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag läser faktiskt! :D

Och du får mycke bättre bilder med din mobil än jag med min! xD

2008-09-07 @ 22:40:12
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0