Gissa vad?

Vi fick sluta tidigt idag :) Halv 2 :) Schöönt.
Tog bussen och kom på att ja glömt cykelnyckeln (Hihi) hemma så de blidde o gå hem.. Men oj sån tur ja har! Alltid kommer de nån och plockar upp mig! :) Och så blidde de denna dag också :)
Väl hemma käka ja massa av mina goda nybakade kakor :) Mums!
Sen följde ja me pappa o brorern som släppte av mig vid min cykel :)
Och så blidde de o cykla lite :)
Träffa på Jimmy och prata en massa med honom :) I sisådär 2 timmar :) Så de blidde mörkt när ja skulle cykla vidare :*
De va iallafall skit kul :) Har inte pratat med honom på jätte länge :)
Sen blidde de datorn o så som vanligt.

Sen ska ja klaga på mig själv också. Ingen svenska är gjord! Vet inte ens va ja ska prata om.. kommer bli bajs. Kul o skämma ut sig o bli mobbad resten av livet liksom. Men vet ni vad? Mitt sjävlförtroende är bättre nu så ja komemr bara skratta åt de och vara helt mongo! Men en(?) glad mongo :) Svenska på topp märker ni väl ;)

Och sen har ja kommit på att väldigtväldigtväldigt många försöker få mig att tycka att ja e söt o så.. Men ja fattar verkligen inte vart dom får de ifrån.. Så ja.. De hjälper ju inte de dom säger heller. Ja måste prata med Niklas.. Så känns de verkligen. Niklas. En kille ja kan lita på.. Men kan ja verkligen de då? Vi har ju faktiskt glidit lite ifrån varandra sen sälen.
Men ja.. Får nog prata med honom i helgen. Om ja blir ensam med honom nån gång. Men saken e den att ja behöver prata seriöst. Och ja KAN INTE vara seriös! Ja vet inte va de e med mig.. Ja e för glad av mig! Men iallafall.. Vem fan bryr sig om att ja ska prata med Niklas? O.o
Förlåt för ett ganska tråkigt och nedstämt inlägg.

Fan va splittrad ja e O.o
Tror på fan att ja e schizofren


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men DU ÄR SÖT!! Och mig kan du väl lita på? :O

2008-09-12 @ 20:41:36
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0