We don't need no education :)

Sitter i skoliskoolan :) Har datakunskap. OTROLIGT intressant. Men ja äger så ja e klar :) Men nu ska vi inte vara så självgoda :) Men ja får sitta o göra vad ja vill :) Så ja lyssnar på musik. De e ganska najs. 

Om 45min ere lunch! Och ja e hungrig! Vi (Jennifer, jag, Jacob och christoffer) har redan försökt gå till McDonalds. Men pojkarna fega och gick tillbaks. Jag säger bara. VI HADE HUNNIT. 
Så vi skulle gå på lunchen. Men de e god mat idag :) Hoppas jag. Pita bröd eller nåt sånt. Och den e ju gratis :) 
Men på torsdag har vi lång rast. Då ska vi köpa glass. Och på fredag är de klassgrej som gäller :) Enligt dom dära. 
Det ska nog bli kul. Så kul att ja dissar Enköping :) Haha! Men dom kommer säkert ha roligt dom också *HOST*

Igår hade vi foto. Och jag hatar läraren. :)

Hum va kan ja mer säga. 

Tåg bil båt flyg till och med i helikoptern 
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverigetrotters
Tåg bil båt flyg Till och med på EU-Moppe
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverigetrotters 



Kommentarer
Postat av: Jon

bra låt! ^_ ^

2008-09-02 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0