Dags för hemfärd.

Jajamensan. Ikväll åker jag hem.
Upp tidigt och direkt till skolan. Kanske är bäst så, slipper man ångesten över att skolan börjar igen, och man slipper den sömnlösa natten, eftersom man springer omkring ett tag på båten så man förhoppningsvis är trött.
Men förmodligen för att ja skrev sådär kommer ja inte komma sova nånting. Fan.
På vägen hit, hitta ja förresten 2 parfymer. Den ena köpte jag :) Escada Ocean Lounge. Naaajs. Men nu på vägen tillbaka ska ja lukta på den andra, för ja hann aldrig bestämma mig för om den luktade gott eller inte. hmm.. Naomi cambell tror ja de va. En blå flaska. Typ night nånting. Haha :)

Nu sitter jag och kollar på bröderna lejonhjärta, en redig film de :)

För övrigt så är du borta ur huvet! Vad säger du nu då! (Men de kommer nog ändras ska du se)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

naomi campbell har goda parfymer =)

2009-04-13 @ 18:18:22
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0