Premiär

Idag var det orienteringspremiär för min skull. Ut i skogen nånstans vid Järlåsa. Hade inte Linnea fyllt år hade ja aldrig åkt, men de kanske man inte ska skylta med. Själv tyckte jag tårtan jag gav som present var god, men tvivlar på resten av ligan, fick nämligen med mig halva tårtan hem tillbaks. OVÄRT.  Jag sprang också ska ni veta, en öppen 2. En gul bana på 2.860m. 35 min. Godkänt! Kom 3:a :)
Nationellt prov hade jag i fredags, engelska var de. Gick lite njaa sådär. Kommer med resultat i framtiden.
Imorn är de dags för nytt prov, fast i multimedia, flash. Inte min grej.
Förmodligen ska jag ner på stan på eftermiddagen och fira nån grafisk dag, men de bestämmer väl lärarna antar jag. Efter de blir de att stressa hem och äta för att sen åka till skepptuna och träna. Har även en hög med läxböcker som jag bestämt att jag skulle gojrt idag, men jag har inte ens kollat på dom.  Ingen som är onaturligt duktig på statistik och Antika Grekland/Grekisk mytologi/Grekisk lyrik och sånt?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad tränas i Skepptuna?

Grekiska saker var jag kung på i högstadiet.. Så det var ett tag sedan ;)

2009-04-27 @ 01:18:39
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Frida

Backintervaller stod på schemat :)

2009-04-29 @ 10:47:26
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men tårtan var den godaste någonsin, men den var väldigt mättande och du hade räknat med att alldeles för mycket folk skulle vilja fira mig ;P

2009-05-20 @ 21:50:56
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0