Curse missed opportunities..

.. Am I, a part of the cure
Or am I part of the disease..


Imorn har jag äntligen gk! så mysiga lektioner, synd att det bara är två dagar i veckan.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, mediekommunikationen var tråkig, pratade om olika typer av kommunikation. Svenskan var ja va ska man säga, jag tror jag ligger på lite högre nivå än vissa andra, även fast jag hatar svenska. Men tjejer som uttrycker hur dumma dom är genom att fråga och jag citerar "Ska vi skriva med en penna asså *tugg-tugg på tuggummit*" och vissa andra har inte ens godkänt i svenska A. Sen hade jag idrott i regnet, ramla i leran, och förlorade stafetten på grund av de, rackarns!
Sen skulle jag till skolsköterskan, och hon är som hon är. Hon satt seriöst och googlade, och ville att jag skulle titta på sökresultaten tillsammans med henne, jag menar, det kan jag fan göra hemma. Så ja, tydligen så är jag laktos numera, eller ja, ska testa om jag är det, i en vecka, men det räcker nog inte för att få fram det. Och dessutom åt jag precis en skål med glass.


Imorn blire spaghetti och massa frikadelli till lunch, nää jag skoja bara, köttfärssås.

... Confusion never stops
Closing walls and ticking clocks
Gonna, come back and take you home
I could not stop that you now know....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0