DM-lång

Jahaja, idag sprang man DM lång, faste efter brorsan såklart så det vart inte alls långt.
Råkade anmäla mig till både nån Sigtuna tävling och sen till Halikko. Och lite halvt till 25-manna, vad tänker jag med ibland? Och jag är ju anmäld till DM-medel också, men såg att det var jävligt långt bort så vi får se. Fick höra att det var i Väsby, och då tänkte jag på Upplands Väsby, men icke, det är Väsby 5km norr om Alunda!

Imorn är det skola igen, blä, fast slutar tidigt iallafall, efter alla tråkiga lektioner. Matte, samhällskunskap och engelska. Usch. Och efter tror jag att jag ska gå till Olmed Ortopediska eller fan det hette. Måste fixa mina hälar nu. Och sen ner på stan såklart, har hittat så jäkla mycket att köpa. Jävla csn o inte ge studiebidrag den här månaden!

Gud jag är så trött, och nu ska jag rita tre jävla ansikten.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommer du på stafett-DM??

För det är vi som har den xD

2009-09-03 @ 15:47:19
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com
Postat av: Frida

Tror inte det, är inte anmäld till det. När är det?

2009-09-04 @ 21:10:11
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0