Film!

Äntligen en ny lista! Snart får jag filmer som bröllopsduellen, I taket lyser stjärnorna, The wrestler, Kenny begins och marley and me hem till mig! Och många andra såklart.

Och idag borde jag tränat, eller tja, jag borde träna varje dag. Men nu dyker jag verkligen upp på långhundradubbeln med otränade ben, värre än vanligt skulle jag nästan kalla det.

Och jag måste till stan och shoppa nu, in desperate need of new clothes!

Förresten tänker jag nästan bara i engelska idag, lever i Dawsons Creek för tilfället. Har snart sett klart säsong 1! (Som jag redan sett en och en halv gång.)

PS. Mitt schema har lagts ut, det suger.

Kommentarer
Postat av: Milla

OOOOH vi ses på L100!

2009-08-14 @ 12:10:03
URL: http://camillaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0