Hemma från RSC

Sprang för en gångs skull idag, finalen på rsc.
I regnet, gick ganska bra, om man inte jämför med andra alltså.
Jag är ganska nöjd.
Tävlade mot Boris med bästa tid mellan andra och tredje kontroll, men kaufeldts ville åka hem direkt så han hann inte komma i mål, och jag såg ingen prisutdelning och ingen fika.
Träffade lite människor iallafall, en kort stund, men på söndag blir det längre!

Väskan är fullsmock också, tuungt. behöver en större.

Imorn är det skola, bajs. Kan inte ta ut sovmorgonen heller, utan får åka till pappas jobb ett tag, ska passa på attt skriva ut scheman! Och efter skolan ska jag ner på stan (igen) med Jennifer :)

4 dagar kvar nu! Känner av en förkylning, ska försöka skjuta up den ett tag.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska du på UNT-tävlingen på söndag? Värst vad du kommer på tävlingar lilla du :P

Mn jag tycker vi ska ses snart, eftersom jag inte är på tävlingar längre O.o ;P

2009-08-20 @ 22:38:03
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com
Postat av: Frida

Klart jag kommer på söndag!

2009-08-21 @ 11:56:08
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0