Hemma

Ja nu är jag hemma och har fått igång internet.
Idag ska jag plocka blåbär och äta upp min b&j.
På torsdag fyller bror min år, vilket betyder att jag kommer gå upp ännu mer i vikt.
Nu börjar det bli en sån här ååh-vad-tjock-jag-är-blogg. Men seriöst, jag väger lika mycket/mer än vad min mamma gjorde när hon var gravid med mig!
På lördag ska jag till långhundradubbeln eller vad det hette. Och springa lite, som jag inte gjort sen o-ringen. Ops.
Sen är det skola på onsdag. BLÄ.
Inte nog med det så suger schemat. Och inte fick jag dom lärare jag ville ha.

Men tänk positivt! Det är 8 dagar kvar tills helvetet bryter ut!
Och 12 tills himlen öppnar sig ett litet tag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Allvarligt, jag kommer och slår dig om du fortsätter att säga hur tjock du är!

Du är väldigt spinkig lilla du, och det går inte att förneka!

2009-08-12 @ 17:16:30
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com
Postat av: Frida

Men seriöst, jag väger mer än min mamma gjorde när hon var gravid, du kommer på lördag va? :)

2009-08-12 @ 18:14:38
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0