I changed for good.

Jag har svårt att kora tråkigaste skoldagen, står mellan måndag och onsdag, som tur är är det dom dagarna jag slutar tidigt på. men ändå. Matte, samhällskunskap och engelska eller Mediekommunikation, Svenska och idrott, inte helt okej.
Idag gick ganska bra faktiskt, utom matten, varför har jag valt matte c och matte d, någon som kan påminna mig? Madde och jag flumma runt värre än vanligt, väl behövligt på samhällskunskapen, även fast vi fick massa konstiga blickar från folk som är engagerade och intresserade på riktigt av skitämnet, jag beundrar dom.

Var hos syon idag, och dam dam dam, det är inget fel på mitt schema utan spanskakursen satte aldrig igång på grund av för lite intresse! YEEEEEEEEEEEES!! Och jag räknade antal kurser jag har kvar, 20st! Usch och fy och blääää, men vissa tar ju slut nu efter jul så förhoppningsvis har jag inte så mycket i 3.an. Bara ett år kvar, ett år. Så om jag räknat rätt har jag 8 kurser i 3:an, istället för 12 som jag har nu i tvåan, fast bara 10 åt gången. Förresten så är nya syon tusen gånger bättre än gamla tjocka vikarien.

Imorn ska jag till skolsköterskan, tänk att man är tvungen att boka tid hos en sån. Ska dit för mina hälar, fy fan vad ont det gör, kan seriöst inte gå ordentligt här hemma, smyger runt på tå hela tiden. och inget högklackat blir det heller, eller klackat överhuvudtaget. Jag som köpt nya.

Imorn är det rökt skinka och potatissallad till lunch, hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0