Imorgon

Morgondagens upplägg:
-L100-dubbeln medel start 11.00, tur att tävlingen är nära.
Springa 2km med otränade ben efter en lillebror som tror det är på liv eller död och springer snabbare än Frida orkar med. Tur att han springer fel ibland så jag hinner vila.
- Duscha
- Pussa på vänner
- Äta lunch på tc.
- Åka så snabbt som möjligt mot märsta trakterna för att åka in till huvudstaden.
- Shoppa upp så mycket pengar som möjligt, men spara lite till Coldplay!
- 20.00 står jag i kungsträdgården med kära vänner och ser när dom dör när Darin kliver in på scen. Haha, jag hoppas dom inte är så besatta. Och sen skakar jag rumpan till Svennebanan. Nu när jag tänker efter är det inte ens bra artister. Jag kommer säkert må piss också som jag gjorde på rix fm.
- 23.00 är det slut och jag tar tåget hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0