Talk

You can take a picture of something you see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or write a song nobody has sung, or do
Something that's never been done..

Jag skulle blogga ordentligt idag tänkte jag, men nu är jag för trött för det. Så jag ska byta lakan och sen gå och sova.
Hade gk idag och gjorde klart min musmatta:



Jag säger nja, och att jag suger på gk. Men jag antar väl att jag går det för att lära mig?
Och så vill jag påpeka att bollarna eller blommorna på vänstra sidan ska se lite amatörmässiga ut.

Gick en lång dag till i skolan idag, jag orkar seriöst inte det här längre, köper godis varje dag för att hålla energin uppe, vilket slutar i ännu mer finnar än vad jag hade innan och då blir jag sur för det.
Och jag tänkte ta mina nya klackar imorn, men det gör för ont, plus att jag går som en kossa i dom. men vi får se.

När jag kommit hem idag efter jag gått in på willys och köpt lingonsylt och en tidning, så har jag suttit och följt Coldplays liveblog från düssendorf i tyskland, eller ja det är ju inte Coldplay som skriver, utan the coldplay messenger. Förstår ni vilket underbart jobb det är?

Och förresten trodde jag att jag skulle spela sönder Coldplay men det går nog inte, blir bara värre och värre nu efter konserten också, dom är kungliga! 
Just nu har den här låten spelats lite fler gånger än alla andra.. 



Imorn är det gulasch till lunch, pappas är god men hur är det med skolans?
Och Äntligen Freeedag! Är så skoltrött att jag skulle kunna döö.. och hur länge har vi gått? 1 och en halv vecka. Värdelöst. Men imorn är det iallafall sovmorgon, min enda sovmorgon.
Men imorn har jag iallafall bokat in fredagsmys, det blir Kenny starfighter en påse popcorn och kanske lite räkor på det.
Pusshej och håll humöret uppe!

Are you lost or incomplete?
Do you feel like a puzzle?
You can't find your missing piece
Tell me how do you feel?
Well I feel like they're talking in a language I don't speak
And they're talking it to me..

...Obeskrivligt bra...

Kommentarer
Postat av: Anja

Nu är min bloggtävling avslutad! Var du den som vann? Gå in på min blogg och kolla!

2009-08-28 @ 12:52:08
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0