Uppsala - Sveriges trevligaste stad.

Var i Uppsala idag med Anna.
Mycket shopping, mycket prat, mycket trevligt.
Gjorde av med mer än 1300kronor men fick rätt mycket för det ändå.
Ett par skor, en kortärmad stickad tröja, en t-shirt, en tröja, ett par tights (lacktights har jag för mig att det heter, men det låter fel.) , en väska, nagellackborttagningsmedel och hårspännen.
Träffade tvillingarna på gina tricot också! Kul, har inte sett dom sen eksjö :)
Notera att idag har jag cyklat 6km i regn, vi säger att det var menat som träning.

Sen har jag städat ur (läs: vikt om allt) i garderoben, halva iallafall. Den är helt full av bara massa skit jag ändå inte vill använda.
Har även piffat till naglarna, flera gånger, men inget vart bra så tog bort allt. Imorn lägger jag på nån ganska neutral rosa färg.

Att göra imorn :
Fortsätta med garderoben
Fortsätta med naglarna
Fixa "skol"-väskan
Prova kläder
Tvätta (träningskläderna ska användas på kvällen!)
Anmäla mig (om det går,) till rsc på kvällen.
Springa, (om jag kommer dit)
Äta upp glassen som finns kvar.
Kanske lite tårta också.
Och kanske städa lite.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag ska på Rsc och åker egen bil från Brottby, skjuts från Rimbo kan jag ge, om du behöver. Du har mitt nummer.

2009-08-17 @ 22:16:47
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jaha, det är där du är... :(

2009-08-18 @ 20:46:57
URL: http://jennifaj.blogg.se/
Postat av: Frida

Tackar som frågar Milla, men allt ordnade sig fint, förutom att kaufeldts aldrig vill stanna kvar efteråt.

Och ja Jennifer, det var där jag var :)

2009-08-18 @ 21:13:22
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0