:)

Trodde inte jag skulle säga det här, men äntligen måndag!
Imorn kan man börja packa, alltså börja planera nu!
På Onsdag bär det av mot Sverige klockan 17.00, sms skickas så fort vi är på svenskt vatten, klockan 23.00 är jag i kappelskär, runt 00.00 är jag hemma. Där ska det packas om, och sen sova.
06.00 är det uppstigning, och det bär av mot Märsta. Väcker Jennifer, och lånar hennes hus.
Någon gång mitt på dagen bär det av mot huvudstaden, 15.45 går tåget från.. ja vartifrån? Har ingen aaaaaaaaaniing om hur man hittar till tåget! Så jag funderar på att bjuda Jennifer och Michelle på en resa fram och tillbaka till stockholm bara för att dom ska se till så jag kommer på rätt tåg..
18.58 sägs tåget vara framme i Nässjö, men förmodligen senare.
Där väntar förhoppningsvis Boris med bil. Borde vara framme på campingen i Eksjö före klockan 20.00
Inte sååå omständig resa bara för att vara med sista dagen på årets 5-dagars.
Suck.
Och väl framme måste jag leta fram någe mat, alltså försöka hitta nån som hittar.
Suuuck.
Och just det, tältet måste hittas också. Eftersom Linnea och Johan är ute på annat skoj då, så kan dom inte guida mig dit.
Suuck.
Men kul ska det bli :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men det gick ju bra för dig endå så :)

2009-07-26 @ 13:24:51
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0