Jag tar mitt pick och pack och drar!

Nu har jag packat klart!
Eller nja, ska ju hämta upp ännu mer grejer i Sverige.
Jag fattar inte, det spelar ingen roll hur länge man är på ett ställe, jag har alltid lika mycket grejer med mig!
Men nu har jag 13 tishor med mig, och det behövs ju inte, utan tänkte dumpa lite hemma hos Jenni, fast det vet inte hon än.

Imorgon runt klockan 1 sitter jag alltså i bilen påväg härifrån!
Och ja just det, jag måste fylla på mobilen innan vi åker..

Puss, saknar alla.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja men du hade ju ungefär lika mycket kläder med dig för typ två dagar som jag hade för en hel vecka ;)

2009-07-26 @ 13:23:05
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com
Postat av: Frida

Förstår inte hur jag lyckas :(

2009-07-26 @ 16:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0