Tisdag

Tränade idag, sprang 4km, är jag inte duktig?
Jobbigaste 4kilometrarna jag någonsin sprungit tror jag. Även fast det var på väg och väldigt platt sådan. Toppform!

Klasskamrater får sina betyg, men inte jag, väntar spänt!

Har kollat på Michael Jacksons minnesceremoni idag, och kollar nu på konserten dom visar. 
Längtar till Coldplay, som fan! Men ändå inte, trängseln kommer ta död på mig! 

Snart är det o-ringen och det kommer börja utan mig, hoppas ni saknar mig! Annars.. haha ;) 
Kommer ju förhoppningsvis till 6:e etappen, nåt kul måste jag också få ha. Fast det är nog inte värt vad tågbiljetten kostar, men jag känner mig lite loaded just nu, så jag får väl bjuda på det. 
Fast såklart väntar jag så länge som möjligt med att köpa den (dum som jag är) så dyrare blir det. Men har fortfarande några möjligheter kvar att kolla så jag kan vara med från början. Hoppas!

Just ja! Jag har fiskat också! Tokdött i vattnet, precis som på land. Händer ingenting här!

Puss på era solbrända magmuskler! (finns inte många såna här kan jag ju säga) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0