Disney ryck

Just nu har jag världens disney-ryck.
Förlåt NeaNea, vart lite mycket tillbakaspolning kanske.
Och nu sitter jag och laddar ner, fy på mig.

Mycket bloggning om ingenting nu också.
På torsdag åker jag till Finland. Tråkigt och jag vill verkligen inte.
Vet inte hur jag ska komma till Eksjö (?) till den 19juli heller :(
Och jag måste träffa min Jennifer nu! Men dessvärre dröjer det mer en än månad :( Om inte hon råkar komma hem typ torsdag morgon, men jag tror hon kommer fredag eller lördag. Dåligt av mig att inte ha koll (A)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, jag själv hade ju knappt koll på när jag skulle hem! ;)



Förresten har det blivit mycket bloggning på senaste tiden, me like!! :D Keep up the good work! :)

2009-06-28 @ 18:54:28
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0