Flyg

Och jag drömde inatt igen, om orientering igen, maybe its a sign.
Det var iallafall 10-mila (igen) hemma hos mig. Och sen hände lite knäppa saker och sen vakna jag.

Och flygbiljetterna blir bara dyrare och dyrare, igår va dom uppe i 1800:- och sista minuten finns typ inte. Så flyg till o-ringen är uteslutet. Nu är alternativet att Linnea kommer hit och hämtar mig med båt, fast det blir typ inte billigare. Bussen till båten kostade hur mycket som helst, så jag vet inte. Annars blir det så att jag kommer ner till eksjö på torsdagen, (den dagen det slutar om jag inte minns fel?) och det känns onödigt.

Nu ska jag åka och bada för tredje dagen i rad :)
puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

det slutar alltid Fredagen vännen ;)

men vi löser det med kryssning och vad detvar :D

2009-06-29 @ 19:14:04
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com
Postat av: Frida

Hur ska jag veta att det alltid gör det? :P Förra året är ju enda gången och då hade jag ingen koll på dagarna whats so ever, jag vet bara att det tog slut alldeles för snabbt :(

Jag ska ta kryssningsgrejen med mamma! Hon kanske vet :)

2009-06-29 @ 21:14:27
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0