Nu ska jag snart åka.

Nu åker jag snart, klockan 23 är det sagt att bilen avgår.
Ser inte fram emot mycket, förutom maten på båten. :)

Sitter och kollar på supersize vs. superskinny. Och för en gångs skull väger superskinnyn mindre än mig.
Gud vad hungrig man blir av det där programmet, fast det är till för att äckla människor.

Ikväll kommer Jennifer hem också :) Lagom till att jag åker. Men vi kanske hinner ses innan jag drar iväg på o-ringen. För jag måste ändå ut hit (hem till mig) för att hämta ol-grejerna. Och jag kanske bjussar på godisremmar, mamma säger att du inte kommer hinna köpa några för att du kommer så sent i år. Men vi får väl se om de :P

Och jag saknar redan allt folk här hemma, 

Puss och kram, ses när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

OMG, inga godisremmar? :O



Men de e nog till de bästa, för annars skulle jag nog äta upp mig ett par kilo xD

2009-06-26 @ 16:34:47
URL: http://jennifaj.blogg.se/
Postat av: Frida

Tydligen är det inga marknader så "sent" men vi hittar annat att äta jag lovar :)

2009-06-26 @ 16:53:29
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0