Sommarlov :)

Har sommarlov nu. :)
Igår på "avslutningsdagen" var det fotboll typ hela dagen, och lite förvånande, men det var skitkul! Inte för att jag spelade, för de gjorde jag inte. Men kolla på är min grej :)
Sen var det avslutning i gallerian, skit tråkigt, förstog varför inga 2:or va där.
Fick tillbaka min svenska-mapp! MVG! :D:D
Förra terminen låg jag på G, och nu langar hon MVG åt mig! Inte ens i 9:an fick jag MVG! Happy Happy :)
Efter skolan åkte jag och Jennifer ner på stan och käka på Cupido. Never Again!
Och sen gick vi för att köpa en bikini till mig. Fast kom hem med en jäkla massa annat.
4 t-shirtar och 1½ bikini.. Och många många hundra kronor fattigare.
Tror inte ens jag har råd med helgen i Skara.
Och den fattar jag ingenting av så om nån som känner sig ansvarig för den läser det här får jättegärna förklara!
Annars får jag väl ringa Jonis.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting! PussPuss!


I think it's time for us to talk
Before you leave
Before you walk

Kommentarer
Postat av: Camilla

På min tid läste man ju kurserna som A och B och fick separata betyg och jag tror inte ni har det så nu, men vet du, jag fick VG i Svenska A, så då är du bättre än mig :D

2009-06-04 @ 11:38:49
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Frida

nu förstår jag inte riktigt man lilla Milla menar. Och jag är bättre än vad jag brukar vara ;)

2009-06-04 @ 17:51:29
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha, nej jag kommer aldrig gå till cupido jag heller. ;)

2009-06-06 @ 18:20:55
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0