En tisdag.

Dagen börjar med att tåget är sent (Typiskt eftersom de va idag jag skulle ha nationellt prov på morgonen)
Och tåget är ersatt av en buss, jag frågar vartifrån bussen ska gå och går dit jag blir visad. Bussen ska gå halv 8.
Ingen buss kommer och jag hoppar panikartat ut i trafiken när jag ser den vanliga uppsala-bussen. Busschauffören är av snällt kött och blod och stannar där han egentligen inte får. Han säger att bussen kommer komma fram till uppsala 8.30. Jag skulle vara i klassrummet 8.40.
Bussen håller tidtabellen och jag kommer ungefär klockan 9 till det 4 timmar långa provet i Matte B. 
Provet gick sådär. Hoppas på ett vg! (Återkommer om resultat senare)

Eftersom provet var så långt hade vi sen lunch, så var den goda maten (det skulle faktiskt vara god mat idag, Nuggets! Mums!) var såklart slut. Så vi fick ris, söt-sur sås och korv. Inte lika gott kanske.
På mattelektionen, som vår dumma matteklass röstade för att vi skulle ha. Så kom jag på att jag inte kan ett skit om bråk. Vilket jag kommer behöva imorn. (Nationellt prov i MatteA).
På engelskan hade jag nationella muntliga (Blir många paranteser och mycket nationella prov).
De gick iallafall skit. Lärarn och Jennifer skrattade åt mig. Och jag kom bort mig helt. Och pratade som en tre-åring.
Lärarn har iallafall lovat mig MVG men vi får väl se.
Och eftersom jag hade de provet idag har jag ingen engelska på fredag eller tisdag. Skönt. SLutar alltså 14.00 på fredag och 12.45 på tisdag eftersom vi inte har nån matte då (Nationellt prov på morgonen)! Om inte nån i min dumma klass röstar för att ha den lektionen med.
Och imorn har jag bara nationellt prov. Slutar alltså senast 10.20. Jippie!
Fast jag har massa läxor och skit. En i svenska som jag inte förstår. En i spanska (Som jag tror skulle in i dag), en i gk, och en i engelska. Men de tar vi nån annan dag.

På fredag ska jag också in till stan. Rix fm festival står på schemat. Och ett McDonalds-besök såklart!
På lördag ska jag hem till Jennie, och firelira henne. Fast jag fattar inte riktigt. Men de får bli som de blir.

Nu ska spanskan kollas igenom och Jennifers present måste fixas. Just nu går den i Fridas flum-tecken och inte alls särksilt kul för nån annan. Och sen i slutet blir de en liten snyfthistoria. Töntig sådan. Och sen lite flum igen. Jaja måste iallafall fixas!

En liten update bara.
Puss på stjärten!


Kommentarer
Postat av: Camilla

tack och jag återkommer!"

2009-05-12 @ 23:48:53
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha, en "liten" update ;)

Men de gillar ja! :D



Hursomhelst så kände jag mig mycket nämnd i det där blogginlägget stolt :)



och jag fattar inte heller om lördag xD

bara så du vet :P

2009-05-13 @ 14:16:53
URL: http://jennifaj.blogg.se/
Postat av: Camillan igen nu med mer tid.

Hoppas det gick bra på nationella, jag hade ungefär samma uppladdning till mitt teoriprov inför körkortet.. och jag klarade!

Tråkigt med maten.

Jag kan bråk men du har nog skrivit provet nu så då hjälper det ju inte dig alls!

Elakt av dom att skratta åt dig. Med dig hade varit bättre!

Du ska se att mitt senaste inlägg hade lite längd med ;)

2009-05-13 @ 14:53:38
Postat av: Frida

Jennifer: Jadu, du är med överallt du ;) Och vi får prata lite om lördag!



Camilla: A-provet var ju lite lättare iallafall.. Men klarade ändå inte mvg-uppgiften :(

Med mig hade vart mycket bättre, nu var jag bara totalt lost. Men de gick nog de med :)

2009-05-13 @ 16:37:11
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0