Onsdag.

Idag slutade jag 10.20, efter nationella provet i MatteA. Provet gick sisådär. Återkommer om resultaten även här.
Iallafall. När jag kom hem hade jag bestämt attt jag skulle sola 2 timmar. Och sen skriva en krönika(svensk-uppgift)
Jag har inte gjort något av de. Eller jag har börjat på krönikan. Jag har skrivit "krönika".
Jag vet inte ens vad en krönika är!

Människor börjar tjata på mig om Jukola och o-ringen och grejer.
Och nu säger jag hur de ligger till: (För dom som läser och bryr sig)
På Jukola måste jag ha ett lag att springa i. För att få ett lag och springa i, måste jag byta klubb till en som är mindre satsig. (Fast johan kom på en smart idé, men vet inte hur mycket verkstad de är i de snacket.)  Och så skulle jag behöva ett par nya ben. Lätt gjort! 

Till O-ringen behövs pengar.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men vi hade ju löst penga problemet, låssas att du är någon annan än du själv, dom kollar väll inte så noga på dig när du hämtar ut biljetten på båten, sen får du tigga sjuts av någon ner, och sen har jag en fin tältplats där nere :D

2009-05-20 @ 21:46:59
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0