Fredaaag!

Skansen idag, mysigt, förstår inte att jag kan bli så glad av att bli älskad av en gris och vara så rädd för en häst.

Annars så grabbade en på bussen tag i mitt arsle, mindre mysigt, jävla idiot.
Men dagen kompenserades väl lite, eller ganska mycket, hihi.

Nu sitter jag här och snorar, fan att jag lyckas bli sjuk när jag verkligen inte får. Jaja springa imorn, friskna till under veckan, så jag är frisk på fredag, HALIKKO!!! Fan vad jag lägntar! Årets mysigaste tävling helt klart. Bara jag är frisk, måste skaffa halsduk och vantar också. Hmm.

Nu ska jag sova, ska träfaf underbaraste människorna imorn, hoppas jag.
Natti, och puuuuuuuuuuuuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0