Frida <3 25-manna

Lyckligaste flickan i världen kanske ag var igår, kanske.
25-Manna är underbart, underbart!

Men nu är jag jättesjuk, men det var så värt det ändå.
Har enorm träningsvärk över hela kroppen, så kan inte ens skratta, och när man är sjuk hostar man, kan ni förstå hur ont det gör?

Sprang min korta sträcka på 3.300 meter, gick vägen utom till en kontroll, men det är sak samma. Kom först in på min sträcka, det är bra!

Det kan jag leva på länge.

Efter 25-manna skulle jag åka in till stan för att se titanic utställningen men hann inte dit till sista insläppet så det får bli någon annan gång.

Vad har annars hänt?
Ja, sverige förlorade mot danmark i VM-kvalet, men det har väl alla redan hört.

Sålde bingolotter idag, gick bra, men Rimbo är fullt med knasiga människor!

Nu kurerar jag min förkylning, varm choklad <3

pusshej

Kommentarer
Postat av: Linnea

Rimbo är ett mysko samhälle! ;P

2009-10-12 @ 21:41:38
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0