Jag säger SNAAAAAAAAARK

Här sitter jag, i sommarstugan i finland i skogen på en lördag (Nästan en att jag kan skriva en låt det; tänker Per Gessle) Försöker göra engelskan, dum som jag är har jag sparat den till sista stund. Gör jag den inte till på måndag får jag inte åka hem till Mattias, ajaj, måste görat! Jag är iallafall på kapitel tre av fyra. Fast kapitel två är inte riktigt klart, det är nödklart.  

Alla andra är ute och har kul ikväll, fan att jag alltid ska åka till finland, det ska vara slut med det!

Vill hem, vill träffa alla, okeeej?
Bara ringa och boka tid hos mig :) Eller okej, större chans att få svar på sms.

pusshej! Imorn får jag äntligen åka hem!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag pluggar matte :O Jag tycker iofs att det är kul men.. hade ju hellre gjort annat.

2009-10-31 @ 19:47:27
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du får säga ifrån nästa gång!

hos mig finns det alltid plats att bo (och antagligen hos matte med ;P)

2009-11-02 @ 22:41:47
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0