Roine ringde precis..

.. Jag ska springa 25-manna. Ingen biffig sträcka, men fortfarande längre än vad jag brukar springa. Har några pluttar med mig på samma sträcka iallafall, känns tryggt? Nej, pluttarna är snabba jag är långsam, får göra någon deal, jag visar dom kontrollerna och dom hjälper mig att springa?

Jag är typ sjuk, idag kändes det som att min hals blödde, och jag snorar jättemycket. Inte bra för varken mig, 25-manna eller Halikko, jäkla skit.

Och måste skryta lite, fick tillbaka två prov idag, mdk provet: 25/25 engelska provet 36/37, så nöjd! :D

- Samhällskunskap, Analysmodell
- Samhällskunskap, analys om tre områden i skolan.
- Matte, Inlämninsuppgift två.
- Svenska, läsa i boken
- Engelska, skriva om Childhood
- Engelska, föreberedelse inför booktalk
- Webdesign, händelsesite
- GK, Vykort
- Övrigt, Logga

Har gjort lite iallafall.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Då kanske du ska säga det, så att du inte springer? om du är sjuk alltså O.o

2009-10-09 @ 16:51:33
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com
Postat av: Milla

Inte alla som blir ringda av Roine! Lyx... :D

2009-10-11 @ 17:07:57
URL: http://camillaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0