Söndag

Än har jag inte börjat med nånting på listan jag la upp. Dåligt Frida.
Istället har jag laddat hem (FYYY) min julaftons-favorit! En av Carl Barks klassiker, närmare besämt Musse Piggs Julsaga, ni vet, den med Farbror Joakim som Uncle Ebenezer Scrooge? Den är iallafall bäst och jag har inte sett den på flera år eftersom dom numera visar den så himla tidigt på julaftonsmorgonen. Och det gäller ju att ladda inför julen nu, eller?
Och jaa jag hade ju kunnat börja igår jag vet. Men planerna vart lite ändrade och jag var på innebandy match, haha träffade Sten Sture, inte väntat, men han spelade match i Ekilla-hallen innan min lillebror skulle spela. Och sen åkte jag in till Uppsala med mitt kort som inte funkar, för att se på bio med Madde, Musse och Kevin. Jag var dödstrött men det var kul ändå. Vi såg The ugly truth. Helt klart sevärd, väldigt rolig faktiskt, och jag brukar inte skratta när jag kollar på film, men det gjorde jag den här gången.


Och får prioritera om lite. nu ska jag göra matten, efter det är det samhällskunskap som gäller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0