Ballonger under ögonen..

.. har jag gått runt med hela dagen. Är så trött! Så jag ska duscha och sen sova efter jag skrivit klart det här.
Och jag hoppas verkligen att mina pengar kommer imorgon, för annars har jag ingenting till Rimbo, som det för övrigt bara blir Madde och jag som åker på, Jennifer ville inte och Karo kunde inte. Men vi ska väl ha lika kul ändå! Har redan bestämt vad jag ska ha, haha, kanske strumpor, pizzaslice, godisremmar! och så är jag sjukt sugen på kolor, så kanske blir såna också. Är väldigt sugen på godis den här veckan. Måste vara efter långhelgen som jag tjockade i mig en hel del.

På mediekommunikationen började vi med APU grejer. Världens längsta informationstal från läraren med bara samma sak hela tiden. Och sen fick vi en kvart till att söka företag. Och det ska vi fortsätta med imorgon. Måste fixa APU-plats nu!
På svenskan var inte läraren där *Suprise* så vi hade nån gullig kille med söt dialekt som satte på världens tråkigaste film åt oss. Korpen Flyger hette den. Sämsta jag någonsin sett.
Och sen åkte jag till Märsta för att gå till tandläkaren. Och det tog typ 2 min, inga hål eller något annat skit som vanligt.
Och sen dess har jag varit hemma. Borde ta itu med alla uppgifter jag har att göra. Men det får väl vänta till helgen antar jag, för idag orkar jag verkligen inte.

Så ointressant inlägg! Men jag är trött så jag skyller på det.
Ses!


Kommentarer
Postat av: Linnea

KORPEN FLYGER!!!! Min favvofilm!!! Älska den <3

(not, vi såg den i skolan i typ ettan, och det har blivit ett internskämt i min klass, askul ;P)

Och du kan ju alltid fixa praktik hos Bingo! Du är ju Media, så du kommer få göra roligare saker än vad jag får ;P

2009-10-01 @ 14:04:37
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0