Det här är så fint.

Äntligen hittade jag lite positivt i mitt liv. I mina coldplay bilder.  Men på något sätt känns det som att jag inte vill lägga ut dom här, men va fan, ni måste ju också få se något av det finaste i världen eller hur?



Jag har dålig koll på vad dom heter, men fint är det.
Förresten ser ni typ världen gulligaste Security där nere till vänster.
Och det är inte för utseendet utan för att han var så snäll och glad! Aldrig någonsin sett det på någon konsert innan!



Söta fotografer framför oss, även dom väldigt glada. Fast dom hade vart sötare bakom oss, men ändå.
Observera att här har jag inte ens zoomat nånting, (så nära så nära fast ändå så långt bort!)



Fick typ inga bra bilder under Yellow, var nog för upptagen med att slå upp ballongerna i luften.



Åh visst är han fin? Ni kanske inte ser så bra, vet inte hur stora bilderna blir.



Ja så här såg det ut, långt bak men ändå hur bra platser som helst!



Sen massa suddiga hopp och dansbilder på honom, dumma kamera att inte ta skarpa bilder.
 Under Viva la Vida förresten.



Sen vart han trött, och publiken fortsatte hur länge som helst med Oooaooohhh ända tills han ställde sig upp igen! (Som om ni bryr er, eller fattar, man måste vart där tror jag nog.)



Tror dom säger tack och adjö här, på låtsas alltså. Dom skulle bara ut på en mindre scen mitt bland folket, det här är förresten efter The Hardest Part, som vakterna förstörde totalt! Inte glada vakten, men nån stor biffig neger kärring (jag får säga så ja) började gapa om hur dom skulle få dom till scenen, började dra snören genom publiken, pch ställde upp 30 vakter framför oss. Blä. Den låten som är så fin!



Alla tar upp kamerorna under vilken låt? Rätt! Fix you såklart!



Dålig bild, men Chris vid pianot, och man skymtar trummorna, låten är fortfarande Fix you! <3



Måste vara bästa bilden någonsin, ja jag gråter nu, skyller på förkylningen och andra faktorer, men fasiken såfint!
Låten? Självklart Lovers in Japan!
Fjärilar över hela stadion, Chris med sitt paraply, mmm.. Kan det bli bättre?

 

Bara för att poängtera hur glad vakten var, han försökte hålla masken men det går bara inte!
Förresten ligger mina fjärilar i pressen(tour booken) just nu, för att bli platta, orkade inte hålla dom raka och fina som alla andra, jag mulade ner dom!

Jag vet att det börjar bli många bilder nu, men jag kan inte välja vilka jag ska lägga ut!



Tack och hej! (På låtsas, nu kommer extranummrerna!)



Mm. Så fint, kolla fjärilarna som ligger döda!



The scientist eller Life in technocolor, skulle tippa på det sist nämnda.



Så underbart! Vet inte varför men jag vill bara säga tack! Så TACK!

Och efteråt köpte jag mig en tischa (ett måste, har en liten samling) och sen faktiskt en tour book, första gången jag köper en sån, och det är så värt!
Sen fick man sig ju en cd också, men det visste jag sen innan, plus att dom redan delat ut den på nätet. Men såklart man ska ha äkta varan!
Men dessvärre var skivorna slut vid våran utgång, så vi var tvungna (frivilligt) att springa runt stadion, och vad hittar vi? Jo ett gäng glada vakter! Och dom hämtade så snällt och fint en hel packe med skivor, men jag tog bara en.




Nu känner jag mig lite glad igen, men nu kom jag på att jag fortfarande inte ens har börjat på insändaren, snälla gud gör mig febrig till imorn, Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0