Freheedag! :D

Vilken jävla skitbörjan på den här dagen!
Mitt tåg- och busskort gick visst ut igår. Det kom jag på när jag står på arlanda 5min innan tåget går.
Var tvungen att köpa biljett, 78 kronor! Vilket jävla rån!
Men! Deras maskin krånglade, så dom fick inte ut nån biljett, och han i kassan visste att jag skulle med tåget som gick vilken minut so helst, så jag betalade 78 kronor med kortet, men fick 78 kronor i kontanter av honom för att kunna betala på tåget. Men jag planka, busig som jag är. Och på bussen ville han inte dra mitt kort så då kunde jag smita undan igen! 
Och sen på väg hem sket jag i bussen och åkte moppe med Mofasa/Mostafa/Musse, så läskigt! Men väldigt roligt!
Och sen på tåget "råkade" jag skrapa bort datumet, så när konduktören kom och kollade och påpekade att hon inte kunde se vad det stod sa jag att det förmodligen var sista dagen idag. Så jag slapp betala då med :)

Så oj vad jag planka hela dagen lång! Ber om ursäkt till ul och sl!

Nu sitter jag ock pratar med Alrik och kollar idol.
Snart ska jag öppna förmodligen min nya favorit chips-sort. Om den är god.
Det är iallafall Sourcream och Bearnaisesås smak! Kan det bli mer mig eller vadå!

Jag <3 Bea
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0