Gaska upp dig nu!

Nu är jag trött på det här. Så ska ta upp lite ytliga grejer nu istället, och inte bara massa blä.

Punkt nummer 1 : Jag har hittat ett par skor som jag ska köpa.
nummer 2: Imorn ska jag på teater, ska se hairspray.
3: Jag ska snart gå och ducha.
4: Guitar hero 5 kommer ut den 9:onde! Med en coldplay låt!
Närmare bestämt den här låten:



5: Samhäll suger och Clas är nya Kaplan.
6: I helgen ska jag orientera, ja så får det bli.
7: ja har ont i magen.
8: Jihde är söt, para ihop honom och tobbe så har ni världens idol-programdunderledare!
9: Madde och jag hade kul på ikea igår, och min supertjusiga man.
10: Jag fick två blommor av mamma igår, ska lära mig ta hand om dom, *gulp*
11. Ikväll sänds ett nytt avsnitt av 90210 i amerikatt. Så imorn ska jag kunna kolla.
12. Jag ska rita tre kroppar till på fredag, suck
13. Imorn är det idrott, bajs.
14. Just nu är det något crazy program på 4:an äckligt.
15. Jag rabblar bara upp massa skit nu.
16. Jag behöver pengar.
17. Nu ska jag duscha.


Imorn är det äcklig mat i skolan, blodpudding och potatisbullar. BLÄ (så fick jag med det iallafall)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, det fick vi också till lunch idag! äckligt, så jag åkte hem istället :)

2009-09-09 @ 18:37:07
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0