Glass of water

Jaha, måndag, matten gick bra! Jag ligger före planering! Det gillar vi!
Samhällskunskapen är förjävlig! Kan inte ett skvatt och han kommer med massa små uppgifter hela tiden som måste vara klart på hur lite tid som helst! Hela klassen gick emot Clas idag för vi ville ha mera tid, och vi fick en kort lektion till, TACK SÅ JÄVLA MYCKET. Annars skulle den vart inne imorn, vi har inte ens börjat på den. Dumma lärare!
Sen lunch, fiskbullar, blää, åt lite flingor istället, men sen drog Mostafa till mcdonalds och köpte cheeseburgare till mig vi åt!
Sen engelska, gjorde ingenting, gick igenom kursplanen.
Sen åkte madde och jag till centralkonditoriet, gud så gott! Och billigt! Fast man kunde inte sitta där inne, men vi gick till konsert och kongress och satt där! Och pratade massa girl-talk! Så mysigt :)

Snart ska jag nog äta!
Potatisgratäng som jag gjort, tzatziki som jag gjort och sen nån köttgrej som jag inte gjort! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0