Igår.

Åh ja! Ledig idag igen, svårt att beskriva hur underbart skönt det är, men jag tror att ni förstår!

Lyckad kväll igår, åkte hem rätt tidigt eftersom jag ska iväg idag igen, sen när blev jag en så upptagen människa?

Har kommit på att ju mer jag packar ner idag, desto mer måste jag bära på i sthlm, blä.
Och Johan har inte svarat än på mitt sms om vad man ska ha med sig, knepigt!

Snart ska jag äta lunch, sen ska ja ringa ett ställe om apu (Det skulle vara så jäkla bra om jag fick, typ världens mest perfekta ställe för mig att vara)  OCh sen ska jag tjocka i mig glass, har köpt rocky road, Mmmm!
Och sen gäller det väl att packa, träna (kanske)(jäkla träningsnarkoman jag blivit den senaste veckan) och sen invänta nea som kör tuff-tuff bil till enköping!

Johan svarade, det finns madrasser där! Det gillar jag! Så nu gäller det atg välja mellan lakan och sovsäck, för det finns inga täcken.

Nu vill jag ha luuuunch!
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0