Kort skolvecka framöver!

Ja, det här är ju egentligen den veckan som jag skulle vart och stekt i Italien, Spanien eller Frankrike. Men så blev det inte. Istället har jag en matte inlämningsuppgift jag inte fattar ett skit av att lämna in imorn, prov i mdk på onsdag, och läxa i engelska (som iof redan är klar och inlämnad) till på tisdag.
Och sen torsdag och fredag är jag ju ledig! Såå skönt! Fast jag måste banne mig hitta på något, den här helgen har gått såå långsamt och jag tror jag döör av vad tråkigt jag har.
Men långhelgen ska nog gå rätt fort :)
Torsdag kväll blir det förmodligen myskväll hos karo, fredag är det natt RM om jag känner för att åka på det. på lördag ska jag och mamma in till storstaden för att träffa Mie, och söndag vettefan vad jag gör! Vilar kanske!

Förstår att ni med spänning väntar på min recension av nya chips-smaken Sourcream och Bearnaise, och jag ska inte låta er vänta längre!
Dom är riktigt goda! Ny favorit helt klart! Fast jag märker inte av någon smak av bearnaise en det är ändå en superhit! Testa den.

Nu sitter jag här med nyinskaffat spotify, ostädat rum och en hel hög med handtvätt som måste göras.
Och min blomma håller på att dö, fan.

Måste fixa en bild till gk:n också, jag vet hur jag vill att den ska se ut. Men jag tror inte resultatet blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0