Onsdag

Kom försent imorse, inte likt mig.
Men när jag kom ut ur hissen till perrongen stod tåget inne! Med en dörr öppen (dörren längst bak där konduktören stod) Så jag trodde att jag hade hunnit och började trycka febrilt på knapparna. men nej, konduktören Sören flinar och åker iväg. Jag hade hunnit så lätt om dom bara släppt på mig!
Men jag missade lite av mediekommunikationen, som gick ut på att vi kollade på det vi gjorde förra gången och fick massvis med kritik från både lärare och elever, skitämne det där.

Sen fick vi reda på att vi inte hade nån Svenska, och jag var den enda som var glad för det!Men vi pratade med Fredrik och fick vara med på idrotten med Tryck och digitalt skapande(eller vad man nu kallar dom) och slapp den tre timmar långa hålan och fick sluta tolv istället!
Så perfekt eftersom jag skulle träffa nea efteråt, och hennes enda lektion var inställd så hon kunde vara i Uppsala klockan ett!
Vi letade efter nånstans att fika, vi gick till café genomfarten, fast det var stängt. Sen till Café 018. Dyrt. Sen påväg mot Waynes träffar vi Pontus, och han prata om massvis med ställen att fika. Men vi gick till Waynes iallafall. Jag åt Daimtårta, en liten bit för 32 spänn! På Ikea kostar en hel tårta 29 och nittio! Men jaja, det fick väl vara så.
Nu ska jag fråga pappa om jag kan få 300kronor och då ska jag åka och kolla på en kjol imorn! Fast det kommer jag inte ha tid med, så på fredag kanske!

Och det känns som hela världen ska iväg på USM i helgen, jag vill också vara liten! Men dom får väl ha kul utan mig i Halland då.
Nu har jag pratat klart jag lovar :)
Engelska prov imorn! Puss!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men jag är inte liten och jag åker endå :)

du är för stor för att vara med och för liten för att vara med som ledare helt enkelt ;)

btw, mysigt med fika, det måste vi göra om tycker jag :) <3

2009-09-16 @ 20:42:28
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com
Postat av: Frida

Men själva grejen är ju ändå borta, ingen höjdare att hänga med dom som är i år till exempel.

Och det ska vi absolut göra om! Jag ska hitta bätte cafeér bara :)

2009-09-16 @ 21:03:43
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0