Söndag

Jag har så jäkla mycket att göra idag! Känns det som. Men jag har inte börjat med något, så jag hoppas jag blir jätteförkyld till ikväll, gärna lite feber, istället för min fjantiga halvförkylning som gör att man inte kan göra något roligt men ändå gå till skolan. BLÄ. Men får jag feber får jag vara hemma, nån som har tips på hur man får feber på ett oskyldigt sätt?

Jag måste iallafall skriva en insändare på en till två sidor om gud vet vad, det har jag iallafall glömt bort vad det var man skulle skriva om, suuuuck.
Och jag har för mig att vi fick nån engelska läxa, men jag kan verkligen inte komma ihåg vad där heller.

Sen behöver jag duscha, usch vad äcklig jag är just nu, men ingen är hemma så jag får vara äcklig.

Sen ska jag kanske iväg på bio ikväll, sitta och snyta mig i biostolen. Ice age 3 står på schemat iallafall, om det börjar regna alltså. Annars skulle vi inte åka. Och så ska vi köpa blommor, jag ska tvinga till mig ett bonsai-träd! Och nån blomma som gör frukt eller nåt sånt, typ såna där gulliga paprikor! Men dom kommer ju hinna dö iallafall, har inte lyckats med nån blomma alls. Hade en liten liten kaktus en gång, den växte, men den växte krokigt, och så hade jag ner den på golvet hela tiden, så jorden försvann ur den lilla lilla krukan. Så jag slängde alltihop. Tålamod är inte min starka sida.

Annars är det en bara lite mer än en månad kvar till Halikko, och jag måste faktiskt träna, (hur många gånger har jag inte sagt det?) Och jag hoppas så jäkla mycket att jag bor med nån jag vill bo med i hytten, förr om åren har min mamma inte velat släppa dit mig själv så hon har följt med och delat hytt med mig, men i år är jag ensam. (jippie!) Men jaja, får väl spela sjuk och sga att jag inte kan åka med om jag blir tvungen och bo med nn jag inte vill. Hihi, nejdå.

Och dom där jävla drömmarna förföljer mig hela tiden! Ge mig något nytt att drömma tack, fan ta dig.
(Ja jag har typ jordens, nej universums värsta vecka, eller ja snart är det väl två veckor, hata)

Märks det att jag har tråkigt eller?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag tor jag vet vad dina drömmar handlar om, haha :Å



have the same problem..

2009-09-06 @ 20:22:05
URL: http://jennifaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0