Tisdag!

Jappjapp, helt okej dag, lite sura miner, men ja, så får det väl va då. Orkar inte ta det just nu iallafall!

Annars stressade jag iväg till träning som jag fick reda på att det var nån sorts tävling. Resultaten ligger ute på Winsplits, jag fick feting bra tid! Så nöjd! 15,42 på typ 2 km är bra! Förlåt nea, men jag slog nea med 59sekunder! Det har vi väntat på länge allihopa! Boris var jättenöjd med mig och det känns hur skönt som helst! Äntligen gör jag något bra! Och jag var bara 12 sekunder efter Amanda, så hade inte mina fötter känts som blyklumpar i mitten av banan som var omöjliga att rubba, så kanske, kanske att jag hade slagit henne. Men så får man inte tänka! 12 sekunder efter är ändå hur bra som helst!

Nu vart det väldigt mycket orientering i en stor klump, och jag ska fortsätta prata orientering.

Linnea bjöd med mig till Enköping på fredag kväll, vilket låter hur kul som helst! Men Boris ringde precis och sa att han jätte jätte gärna vill att jag ska vara med för att det är så några som anmält sig och då får man inte dela ut RM-plakett. Men jag vet inte, jag är tvungen att välja den dagen med.
Varför händer allt på samma gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0