Torsdag : [#Ledig]

Asså min mage! Den håller fan aldrig käften, blir galen!
Måste vara laktos, annars blir jag arg. Men nu kan jag inte testa längre eftersom mina nya tabletter innehåller laktos, hur bra är inte det?

Snart måste jag göra mig klar och dra till bussen, tar sån jävla tid att åka in till uppsala.
Jag tar iallafall bussen som går 14.30, och jag går ner till bussen så måste jag gå typ 13.30 (Ja jag är seg) och då tar jag tåget som går 14.57, Ungefär 15.15 borde jag vara i uppsala om det inte är något krångel. Sen ska jag till stadshuset och ta buss nummer två till värnlundsgatan och sen gå en bit för att komma hem till karo. Där väntar filmkväll.

Imorn ser jag att jag är anmäld till RM, men jag har väl fan inte anmält mig? Jaja, jag ska inte dit iallafall. För jag ska till Enköping. Det är bestämt nu.
Sen från Enköping in till Stockholm blir det på lördag, träffar mie.
Sen på söndag kanske jag får vara hemma?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad äter du för piller egentligen? och jag har lärt mig att när det är laktos i piller så är det inte alls mycket, så man ska inte märka det ;)

2009-09-24 @ 19:34:45
URL: http://dennadagdennatid.blogspot.com
Postat av: Frida

Samma piller som förut fast i nytt utförande ;) Blir lite roligare färger, plus att dom är lättare att svälja, tycker jag iallafall, andra brukar ju klaga på kapslar, men inte jaag :)

Okej, vad bra, men jag tänker skylla på att jag visst märker det för min mage är aldrig tyst, du får höra ikväll ;)

2009-09-25 @ 10:49:40
URL: http://rainbowbubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0