Utan minsta promill, står jag still.

Jag dansar aldrig nykter någonstans
aldrig inte en chans
att jag dansar nykter
kallat´t undanflykter
om du vill
Utan minsta promill
står jag still




Estetisk verksamhet suger, skittråkigt, och jag är jättedålig. Skulle rita tre kroppar tills imorn, och jag gjorde det faktiskt! Om man nu kan kalla det kroppar, ser förjävliga ut. Stackars människor.
Två av dom ser exakt likadana ut, ena lite fetare bara.
Sen försökte jag mig på en kropp i rörelse, stackars lilla ballerina!

Men jag satt iallafall och ritade dom!
Och jag fick sluta tidigare idag, Maria är sjuk! Och det var hon i tisdags också, så skönt!
Och när man åker tidigare tåg finns det många att prata med, det gillar vi!

Imorn är det sovmorgon! Ska kolla med mammsen och pappsen om jag får skjuts, annars får jag sitta i skolan en halv evighet.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0