Depp-lång-fredag

Jaha, lovet började i onsdags med fika och lite fönstershopping. Igår jobbade jag, det visade sig att chefen sagt fel till mig och jag ska inte alls jobba idag, SURT. och sen jobb imorn. Resten av veckan händer en massa grejer och jag tyckte att det var rätt jobbigt att ha så mycket. Men efter idag så ska det bli kul! Har verkligen så himla tråkigt och klockan är bara 16.40.

Ska ta mig i kragen och åka till Los Angeles i sommar, Yes baby!
Tänkte att augusti innan skolan blir bra, i två eller tre veckor, dags att lägga upp budget så man har pengar till det, men det ska nog inte vara några problem :)

Blir det ingen resa kommer jag börja gråta, jag ska dit, OKEJ!?

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0