Herregud

Hur kan jag tycka om en person på det sättet så mycket?
Hur som, Micke du gjorde min dag idag! (Inte för att han kommer läsa det här)

På väg att börja gråta när jag tänker på att han snart försvinner. Usch fy fan.
Hursom! Ska ta vara på de en (kanske två!) dagarna jag har kvar. Fatta EN dag! Blä.
Men vi har planerat att ses iallafall, men sånt är ju ofta bara snack :(

HUR SOM!

Imorn ska jag upp tidigt igen!
Fast inte jobba (lite ledsen, lite glad)
Utan jag ska till Norrtan på studentgrejsimojs!
Fira Linnea, träffa på Frasse som jag inte träffat på... år och dar..
Grattis till dig Linnea!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi!

Tack så hemskt mycket för att du kom dit och frös i regnet!!!

Nu ska jag minnsan hem till din student! om det så är det sista jag gör ;)

Puss<3

2010-06-12 @ 20:58:30
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com
Postat av: Frida

Varsågood! :)

Jag ska ta studenten på en solig dag :) Och du är så välkommen såå! :)

2010-06-12 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0