Pssst...

Är på jobbet... Får nog inte vara inne här.. Men det är är rätt lugnt.. Så jag hoppas det går bra..
Tänkte bara säga att när jag kommer hem ska jag sova och måla mina naglar blåa.. Inte samtidigt såklart.. Men ändå..
Mamma ska tvinga med mig till nya Sollentuna centrum också, ska väl bli kul med lite shopping men jag är såå trött! Men jag klarar det!
Ikväll blir det jakten på julia och kanske ska utmana mamma på singstar..
Imorn blir det sova och plugga och pappa och Anders kommer hem så då är allt som vanligt igen!
Sen är det skola.. Lite.. Blä-känsla? Onsdag är jag iallafall ledig! :) Men då ska jag iväg tidigt och klippa mig till Upplands väsby.. Aja.. Skönt att vara ledig ändå!
Torsdag är det personalfest! Hoppas det blir riktigt kul!
Sen ska jag inte jobba förrän 29maj (Mors-dags-helgen) Och sen är det ju sommar, med kungabröllop och mitt livs första sommarjobb! GRejt!

Vart mycket längre än dom två rader jag först tänkt skriva..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0